W dniach od 5 do 9 października 2020 zajęcia na WEiP odbywają się według planów zajęć zamieszczonych na stronie internetowej https://weip.agh.edu.pl/plan-zajec/ . Realizowane są wszystkie typy zajęć i są one prowadzone w tygodniu 5-9 października wyłącznie zdalnie. Prace nad uszczegółowieniem planu i dopisaniem zrekrutowanych w październiku studentów wciąż trwają, a finalna wersja planu będzie gotowa pod koniec tygodnia.
Informacja dla kandydatów, którzy dokonali wpisu na I rok studiów AGH i zamierzają się ubiegać o świadczenia w roku akademickim 2020/2021
-
W roku akademickim 2020/21 wnioski o świadczenia należy dostarczyć do Uczelni za pomocą poczty tradycyjnej. Szczegółowe dane kontaktowe oraz adresy, na które należy nadsyłać wnioski znajdują się pod adresem:
https://www.dss.agh.edu.pl/kontakt/
-
Wnioski o stypendium socjalne oraz dla osób niepełnosprawnych należy wysłać na adres Uczelni z dopiskiem nazwy Wydziału AGH, na który kandydat dokonał wpisu, natomiast w przypadku stypendium rektora dla I roku (olimpijczycy i medaliści w sporcie) z dopiskiem „Dział Spraw Studenckich”.
-
Termin składania wniosków o świadczenia dla kandydatów, którzy dokonali wpisu na I rok studiów I stopnia w AGH to 7 października 2020 roku (środa) – liczy się data nadania przesyłki w placówce pocztowej (data stempla pocztowego).
-
Wnioski należy wygenerować poprzez system USOSweb, wydrukować i wysłać pocztą tradycyjną.
-
Ze względu na wymogi formalne zarejestrowanie wniosku o świadczenie w systemie elektronicznym nie zwalnia z obowiązku dostarczenia wniosku wraz z załącznikami w wersji papierowej.
-
W przypadku ubiegania się o stypendium socjalne, prosimy o wcześniejsze kompletowanie dokumentów wymaganych do ubiegania się o to świadczenie.
Uwaga!
Konieczna będzie wizyta w Urzędzie Skarbowym miejsca zamieszkania, ZUS oraz innych instytucjach w zależności od indywidualnej sytuacji kandydata.
-
Szczegółowy wykaz dokumentów – załączników wymaganych do ubiegania się o stypendium socjalne jest dostępny pod adresem: https://www.dss.agh.edu.pl/swiadczenia/stypendium-socjalne/
-
W przypadku problemów z wypełnieniem wniosku oraz skompletowaniem załączników prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z pracownikiem dziekanatu Wydziału AGH, na który kandydat dokonał wpisu. Kontakty do poszczególnych pracowników Wydziałów zajmujących się świadczeniami dla studentów znajdują się tutaj: https://www.dss.agh.edu.pl/kontakt/
-
W przypadku konieczności kontaktu, np. z powodu uzupełnienia braków formalnych we wniosku, należy telefonicznie lub mailowo umówić z pracownikiem dziekanatu formę dostarczenia brakującego dokumentu.
-
Przypominamy, że konto bankowe podane we wniosku posłuży do wypłaty stypendium przez okres przyznania świadczenia, dlatego prosimy o przemyślenie tej kwestii. Nie zaleca się podawania numeru konta bankowego rodziców.
-
Więcej informacji na temat świadczeń oraz spraw studenckich w AGH znajduje się pod adresem http://www.dss.agh.edu.pl/
Informacje dotyczące rozdziału miejsc w domach studenckich MS AGH na rok akademicki 2020/2021 dla kandydatów przyjętych na 1 rok studiów i stopnia
-
Rozdział miejsc w domach studenckich odbędzie się centralnie, za pomocą systemu informatycznego Miasteczka Studenckiego AGH, dostępnego pod adresem https://akademik.agh.edu.pl/
-
Prawidłowa rejestracja w systemie informatycznym jest niezbędna do ubiegania się o przyznanie miejsca w domu studenckim.
-
Miejsce w domu studenckim przyznawane jest na wniosek składany w formie elektronicznej w systemie informatycznym. Złożenie wniosku możliwe jest wyłącznie po wcześniejszym zapoznaniu się z treścią i akceptacją, dostępnego w systemie, elektronicznego oświadczenia mieszkańca.
-
Kandydaci przyjęci na 1 rok studiów I stopnia AGH mają gwarantowany przydział miejsca w akademikach Miasteczka Studenckiego AGH. Warunkiem otrzymania miejsca jest złożenie elektronicznego wniosku w terminie określonym w, dostępnym na stronie systemu, harmonogramie.
-
Wnioski o przyznanie miejsca w domu studenckim zostaną rozpatrzone po weryfikacji dokonania wpisu na studia, zgodnie z terminami zawartymi w kalendarzu rekrutacji.
-
Decyzje w sprawie przyznania miejsca zostaną przesłane drogą elektroniczną (e-mail).
-
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości ubiegania się o dodatkowe miejsce dla małżonka, dziecka lub dla siebie w celu samodzielnego zakwaterowania w pokoju dwuosobowym, zostały zawarte w kryteriach przyznawania miejsc.
-
Harmonogram dla studentów AGH przyjętych na pierwszy rok studiów stacjonarnych i stopnia
tryb podstawowy:
21 sierpnia (piątek) – Rozpoczęcie: rejestracji studentów w systemie informatycznym, dostępnym pod adresem https://akademik.agh.edu.pl/ składania w systemie informatycznym elektronicznych wniosków o przyznanie miejsca w domu studenckim
16 września (środa) Ostateczny termin składania elektronicznych wniosków w systemie informatycznym.
Wnioski o przyznanie miejsca w domu studenckim zostaną rozpatrzone po weryfikacji dokonania wpisu na studia, zgodnie z terminami zawartymi w kalendarzu rekrutacji. Decyzje w sprawie przyznania miejsca zostaną przesłane drogą elektroniczną(e-mail).
Na stronie Miasteczka Studenckiego AGH znajdują się informacje dotyczące zakwaterowania w Miasteczku Studenckim AGH
https://www.miasteczko.agh.edu.pl/strefa-mieszkanca/dokumenty-do-pobrania.html
Przebieg i obsługa spraw studiów i studenckich prowadzona jest w ewidencyjnym systemie informatycznym Uniwersytecki System Obsługi Studiów (USOS).
Studenci 1 semestru mogą się zalogować do systemu USOS pod adresem: https://web.usos.agh.edu.pl/kontroler.php?_action=actionx:news/default()
INSTRUKACJA LOGOWANIA DO USOS: https://www.usos.agh.edu.pl/usos-dla-studenta/
Aby zalogować się do systemu, student musi posiadać konto pocztowe w domenie agh.edu.pl.
Nowi studenci mogą założyć wskazane konto pocztowe pod adresem: https://panel.agh.edu.pl/newuser/newuser.php
Jeśli konto w domenie student.agh.edu.pl zostało założone przed przystąpieniem do rekrutacji, to logowanie następuje za pomocą tego adresu mailowego.
W przypadku problemów technicznych prosimy o kontakt mailowy na adres: .
Składanie dokumentów do Dziekanatów
- Dokumenty (w tym podania do dziekanów) w formie elektronicznej – jako załączniki pdf – należy przesyłać z konta AGH STUDENTA na właściwy adres dziekanatów:kierunek Energetyka –
kierunki: Paliwa i Środowisko; Technologia chemiczna; Energetyka odnawialna i zarządzanie energią –
Wysłanie dokumentów z innych serwerów lub na inne adresy niż dziekanatów (gdzie jest archiwizowana dokumentacja) może grozić zablokowaniem korespondencji przez filtr anty-spamowy AGH, nie rozpatrzeniem wniosku lub znacznym wydłużeniem czasu na rozpatrzenie.
- Dokumenty (w tym podania do dziekanów) w formie papierowej należy przesłać tradycyjną pocztą lub zostawić w skrzynce umieszczonej przed Dziekanatami w budynku D-4.